I. Metode de plată

JouJou oferă următoarele modalități de plată pentru bunurile alese:

  • Numerar sau card bancar la primirea comenzii (achitarea cu cardul la primirea comenzii este disponibilă doar în orașul Chișinău!);
  • Cu cardul bancar la finalizarea comenzii pe site (inclusiv Liber și Gama Card);
  • Plata pe site – Paypal;
  • Plata în numerar sau cu cardul la momentul preluării.

II. Livrare

Este important pentru noi să aveți parte de confort la primirea comenzii dumneavoastră, așa că avem mai multe opțiuni de livrare. Detalii despre fiecare dintre ele veți găsi mai jos.

Livrare prin curierat

  • Putem să vă livrăm bijuteriile prin curierat.
  • Timpul de livrare în Chișinău este de 24 de ore.
  • Timpul de livrare în Moldova este între 2 și 3 zile lucrătoare.

În cazul în care comanda este făcută în weekend, în zilele de sărbători oficiale sau după ora 17:00, comanda este procesată în următoarea zi lucrătoare.

Livrarea în Chișinău și pe întreg teritoriul Republicii Moldova este GRATUITĂ.

Livrare rapidă

În cazurile în care aveți nevoie de o livrare urgentă în termen de 2-3 ore în Chișinău, puteți contacta consultanții noștri online cu numărul comenzii, iar la valoarea comenzii dvs. se va adăuga 50 lei în plus.

Ridicarea din magazin

Dumneavoastră puteți prelua comanda și, în același timp, puteți proba toate bijuteriile pe care le doriți în showroom-ul nostru de pe strada Calea Ieșilor 8, ZityMall.

Livrare în toată lumea

  • Dacă alegeți livrarea internațională, plata anticipată de 100% este obligatorie.
  • Taxa vamală a țării dvs. nu este inclusă în costul total al comenzii.
  • Vă rugăm să verificați la departamentul vamal al țării dvs. limitele de expediere.
  • Livrările la nivel mondial sunt calculate individual.

III. Garanția

Defecte de producere.

Bijuteriile cumpărate din magazine sau de pe site-ul JouJou, beneficiază de o garanție de 30 de zile în cazul în care bijuteriile prezintă un defect de producere.

Ce se consideră a fi un defect de producere?

  • defecte de turnare
  • defecte de fixare, urme de lipici sau alte mijloace sunt vizibile pe bijuterie
  • piatra nu este fixată corespunzător, se clatină sau cade.
  • defecte ale smalțului; smalțul este umflat și se desprinde.
  • discrepanțe sau lipsa marcajului pentru argint sau aur.
  • pete pe elementele încrustate (pietre sau perle)
  • asimetria bijuteriei (cu excepția cazului în care a fost ideea designerului)
  • defecte în placare: se uzează prea repede sau arar pete

Defectele de producere nu se întâlnesc foarte des. Înainte ca o bijuterie să fie livrată proprietarului său, aceasta este inspectată de echipa noastră. Verificăm calitatea tuturor bijuteriilor care sunt prezentate la noi, dar se poate întâmpla să ne scape ceva.

În cazul în care bijuteria se strică în timpul perioadei de garanție și se detectează un defect de producere, ne asumăm următoarele obligații:

  • să schimbăm bijuteria cu una nouă;
  • în cazul în care bijuteria nu mai este disponibilă, vom trimite un certificat de aceeași valoare.

Zgârieturile și/sau îndepărtarea stratului auriu de pe suprafața produsului nu constituie daune sau un defect de producere. Înnegrirea suprafeței pe care este purtată bijuteria, de exemplu pe deget, nu este considerată un defect de fabricație, ci rezultatul purtării frecvente a bijuteriilor și al utilizării de elemente chimice, cum ar fi creme sau medicamente, care pot afecta și/sau interacționa cu componentele aliajului bijuteriei.

Acoperire

Îndepărtarea placării nu este un defect, ci mai degrabă o uzură naturală a bijuteriei și un semn că o adorați și o purtați des.
Toate bijuteriile MYA BAY, HERMINA ATHENS, Crystal Haze, Luv Aj, Shyla, Villy Milioni și ANA POPOVA beneficiază de garanție 1 an. Bijuteriile MAYOL beneficiază de garanție 6 de luni. Garanția nu acoperă daunele mecanice sau uzura naturală a bijuteriilor, din motivul că acestea sunt iubite și purtate frecvent. 

Ce nu este inclus în garanție:

Următoarele cazuri nu sunt acoperite de garanție sau de rambursare:

  • bijuteria prezintă semne de deteriorare mecanică;
  • au fost încălcate condițiile de depozitare și îngrijire;
  • modificările se datorează uzurii naturale a bijuteriei;
  • o bijuterie, cum ar fi un cercel, un pandantiv sau un alt element, a fost pierdută.

Cum va fi procesat returul/schimbul?

Adresați-vă prin e-mail la [email protected] și atașați o fotografie a bijuteriei dumneavoastră. Veți fi contactat pentru a alege ziua și metoda de schimb a bijuteriilor dumneavoastră.

IV. Schimb și returnare

În cazul în care mărimea piesei de bijuterie nu vi s-a potrivit, nu v-a plăcut culoarea, ați constatat un defect de fabricație sau, din orice alt motiv, doriți să refuzați comanda sau o parte a acesteia, acceptăm returul.

În conformitate cu articolul 19 din Legea № 105 din 13-03-2003 privind protecția drepturilor consumatorilor, astfel cum a fost modificată prin ZP156 din 09.06.22, MO194-200/01.07.22, art. 358; în vigoare din 01.07.22:

Schimbul unui produs de calitate corespunzătoare

Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare

(1) Consumatorul este în drept să ceară vînzătorului, în unitatea de comerţ de unde a fost procurat în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenţei de preţ, a recalculului corespunzător
(2) Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vînzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.
(3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vînzătorul respectiv.

Produsul poate fi returnat numai în următoarele condiții:

1. Produsul nu a fost utilizat
2. Produsul nu și-a pierdut caracterul comercializabil sau proprietățile de consum: nu prezintă urme de uzură, eticheta este păstrată și atașată la articol, ambalajul nu este deteriorat
3. Nu au trecut mai mult de 30 de zile calendaristice de la cumpărare

Cum să solicitați o rambursare:

Prin e-mail.

Adresați-vă prin e-mail [email protected] și să atașați o fotografie a bijuteriei dumneavoastră. Vă vom contacta pentru a alege o zi și o metodă de schimb al bijuteriilor.

Prin telefon

Sunați la +37368 334 411 și vă vom ajuta să procesați returnarea.

V. Certificate cadou

Atunci când achiziționați un certificat cadou, nu puteți beneficia de o reducere care este valabilă în prezent în cadrul companiei (carduri de reducere, reduceri sezoniere, oferte speciale).
Voucherul trebuie utilizat în întregime, într-o singură achiziție. Certificatul este valabil doar cu bonul atașat.

VI. Coduri promoționale pentru zile de naștere

Codul promoțional de ziua de naștere este generat automat și trimis pe adresa dumneavoastră electronică doar dacă sunt respectate toate cele 3 condiții:

  1.  Aveți un profil personal pe site-ul JouJou;
  2.  Ați completat și salvat corect data nașterii și adresa de e-mail în secțiunea “Date personale” a profilului dvs;
  3. Ați completat și salvat data nașterii și adresa de e-mail cu cel puțin 10 zile înainte de ziua dvs. de naștere.

În cazul în care cel puțin una dintre reguli nu este respectată, codul promoțional nu va fi generat și nu va fi trimis către
adresa de e-mail. Asigurați-vă că primiți un e-mail în toate categoriile de e-mail, inclusiv în spam.

Codul promoțional pentru ziua de naștere vă oferă o reducere de -15% la o achiziție unică online sau în magazinul fizic. Codul promoțional este trimis la adresa de e-mail din profilul dvs. și este valabil doar pentru 14 zile calendaristice de la data primirii e-mailului. Pentru achizițiile online, scrieți sau copiați codul promoțional din e-mail și introduceți-l în câmpul “Cod promoțional” din coșul de cumpărături înainte de a efectua plata. Trebuie să introduceți codul promoțional în întregime (de la prima literă până la ultima cifră). Pentru achizițiile offline, arătați e-mailul primit consultanților dvs. și așteptați ca aceștia să verifice validitatea codului promoțional. Utilizarea datelor dvs. personale respectă regulile stabilite în Politica de confidențialitate și în pagina Utilizarea cookie-urilor.

VII. Contacte

Cu siguranță vă vom răspunde la toate întrebările pe care le aveți dacă contactați echipa noastră de servicii pentru clienți prin e-mail la [email protected] sau prin telefon la +37368 334 411.